Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

monkeyisland.

Av asabovesobelow - 26 mars 2012 01:37

Jag har nog inte så mycket att skriva om inatt, mest är det för att jag är uttråkad och verkligen gör allt som går att göra istället för att gå och lägga mig, och sova ut för en gångs skull.


En kul sak jag har märkt är hur snabbt man blir av med människor på nätet så fort man vill veta deras födelsedatum, tid och plats. Slår aldrig fel, haha. Jag brukar bli nyfiken på random människor på nätet och vilja se deras karta för att bekräfta eller förkasta mina misstankar om var deras planeter ligger, men det är fan inte lätt alltså. Hittills har det väl hänt någon enstaka gång att någon gått med på det, annars vet jag inte riktigt vad det är som tar emot. Anonymiteten som hotas kanske? Fast är det ju löjligt. Sist frågade jag en snubbe på en dejtingsida, han har liksom bild och allt. Han slutade skriva på en gång, haha. Så ett tips om ni vill bli av med någon, fråga dem om deras födelsedatum, works like a charm.


Förövrigt så har jag "pluggat" idag, aka, svara på två frågor. Väldigt utförligt visserligen, men det gör inte arbetsbördan mindre för det. Och istället för att lägga mig tidigt, som jag hade lovat mig själv, just för att jag är så trött. Så har jag suttit uppe och dragit ut på tiden, den tiden jag kunde använt till något väsentligt istället, som att PLUGGA. Åhh, jag blir så frustrerad över mig själv ibland. Dessutom står transitmarsen i perfekt läge mellan min sol och mars, vilket ger mig massvis med energi som jag skulle kunna förbruka på ett betydligt mer produktivt sätt.


Därför kommer jag att återbesöka min loftsäng nu. Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av asabovesobelow - 11 augusti 2016 18:56

När jag första gången fick höra om utmaningen att plita ner 100 saker som man vill uppnå i livet, så blev jag både ledsen och skrämsen. Detta var för två veckor sedan när jag gick till affären och grät samtidigt för att mina dopamindepåer var helt ur...

Av asabovesobelow - 10 juni 2016 19:28

Qbit är gamet. Önskar att musiken alltid lät och kändes så här.   Hur känns det?   Välmåendesuckar, musikens flow genomsyrar hela kroppen och orden flödar genom sinnet, melodin leker utanpå och innaför. Mer uppmärksam, tuggar till lite då och...

Av asabovesobelow - 2 juni 2016 21:12

Vet inte varför jag är en så romantisk själ. Borde vara mindre så, men ascendenten är en stark faktor. Hos alla. Ens ascendent är ett av trion som utgör ens persona. Dit räknar man sol, måne och således asc. (din är oxe, oxe, stenbock om du ville vet...

Av asabovesobelow - 10 maj 2016 21:32

Åt precis den värsta carbonaran jag någonsin har smakat. 165 kronor. Otroligt ovärt. Less på att vara i singular. Ja, singular. Inte för att jag inte tycker om det, men less på att inte få kramas och stå tätt, tätt intill. Hålla hand och andas in var...

Av asabovesobelow - 8 maj 2016 20:39

Här kommer en rusrapport som egentligen borde ha utspelat sig vid ett annat tillfälle. Och som jag egentligen inte skulle ha skrivit ner här men wtth.   Dvs inmundigandet av substansen skulle ha skett på säg en festival eller annan fet tillställn...

Ovido - Quiz & Flashcards