Alla inlägg den 4 mars 2012

Av asabovesobelow - 4 mars 2012 23:30

Jag tyckte att Big Brother var skittråkigt förut, tror jag var alldeles för ung för det. Men idag, i år, fy fan vad jag älskar det. Dem gör precis allt det jag och mina vänner gör, fast dygnet runt och på national-tv. Leker lekar, super, knullar, röker, snackar deeptalk. Känner igen mig, haha.


Nej, jag hade velat se allas astrologiska kartor där inne, för att se vem som dras till vem. Jag har kollat upp damen Widerstedt, just för att hon är som hon är, och "berör" så många. Och döm av min förvåning (nja) när jag såg att hennes sol ligger i jungfrun och månen i tvillingarna (samma position som jag har). Hon är varken blåst eller dum. Hon är analytisk och beräknande. Hon märker alla detaljer, hon ser vart och hur hon ska flika in för att komma åt sitt mål, och det är att synas och höras (hon har en härlig venus-merkurius-jupiter konjuktion i lejonet). Framför allt är det merkurius som ligger i precis samma grad som venus i lejonet, vilket innebär en sak, det hon tycker om här i livet rent estetiskt sett, måste framföras. Och visst får man höra mycket "men jag tycker", och "du har feeel", "alltså, min åsikt är.." från henne. Och så kommer Jupiter och förstorar och expanderar det hela. Lejon är överlag ett tecken som behöver märkas och synas för att må på topp, och med den starka konjuktionen Hanna har där är det inte konstigt att hon är som hon är, och att hon nu faktiskt är känd för väldigt många. Det var oundvikligt med henne horoskop.


Jag kommer att fortsätta på min egen karta och dess tolkning nu i veckan. Jag är bara så sjukt upptagen att det inte ens är okej. Jobb, plugg, och nu i veckan kommer en ny styrelse till vår förening att väljas, och jag ska tamigfan sitta i den som socialt ansvarig. Vilket innebär mer jobb, mer roligt jobb. Och mindre tid. Tack för det, så slipper jag gå runt och tänka på mina granne. Jävla fitta är vad han är.

Ovido - Quiz & Flashcards