Direktlänk till inlägg 11 mars 2016

imtwentysixbutimlivinginmyyouth.

Av asabovesobelow - 11 mars 2016 18:28

Är megafin idag. Röd i vissa partier. Alltså från halsen och uppåt. Samt naglar.


Kommer ihåg en tid då jag matchade bättre än så. Var inte bara hårband och smycken, med naglar. Det var hår och kläder och smink och fuck knows what. Jag har alltid haft en tanke med hur jag ser ut. För det mesta åtminstone. Annars är helgråa myskläder och min rastafarimössa mest nice, none of that fancyness or suit when imma home. 


Det fanns mycket då. Mycket som jag inte längre gråter över. Jag grät längre, mer än jag trodde. Men nu är det över, inga hjärtknip, inga tårar över det förgångna. 


Jag ska framåt. Jag vet vart mitt liv ska finnas, vart idag leder. Och det är jävligt gött.


Jag har mothaflying landat. Thanks. 


Jag har längtat efter att må bra. Nu gör jag det.






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av asabovesobelow - 11 augusti 2016 18:56

När jag första gången fick höra om utmaningen att plita ner 100 saker som man vill uppnå i livet, så blev jag både ledsen och skrämsen. Detta var för två veckor sedan när jag gick till affären och grät samtidigt för att mina dopamindepåer var helt ur...

Av asabovesobelow - 10 juni 2016 19:28

Qbit är gamet. Önskar att musiken alltid lät och kändes så här.   Hur känns det?   Välmåendesuckar, musikens flow genomsyrar hela kroppen och orden flödar genom sinnet, melodin leker utanpå och innaför. Mer uppmärksam, tuggar till lite då och...

Av asabovesobelow - 2 juni 2016 21:12

Vet inte varför jag är en så romantisk själ. Borde vara mindre så, men ascendenten är en stark faktor. Hos alla. Ens ascendent är ett av trion som utgör ens persona. Dit räknar man sol, måne och således asc. (din är oxe, oxe, stenbock om du ville vet...

Av asabovesobelow - 10 maj 2016 21:32

Åt precis den värsta carbonaran jag någonsin har smakat. 165 kronor. Otroligt ovärt. Less på att vara i singular. Ja, singular. Inte för att jag inte tycker om det, men less på att inte få kramas och stå tätt, tätt intill. Hålla hand och andas in var...

Av asabovesobelow - 8 maj 2016 20:39

Här kommer en rusrapport som egentligen borde ha utspelat sig vid ett annat tillfälle. Och som jag egentligen inte skulle ha skrivit ner här men wtth.   Dvs inmundigandet av substansen skulle ha skett på säg en festival eller annan fet tillställn...

Skapa flashcards