Alla inlägg den 13 maj 2011

Av asabovesobelow - 13 maj 2011 23:57

Jag hade tänkt att köra min tredje astrologilektion ikväll, i brist på annat att göra. Men det enda jag har gjort är lyssnat på ledsam musik och tittat på sönderivna bilder. Jag saknar min pojkvän så oerhört mycket, det vart ett så stort misstag att göra slut med honom. Men samtidigt, så kan inte vi ha det som vi hade det innan. Varför räcker inte kärlek till alltid? Jo, för att han har mest eld och vatten i sig, och jag jord och luften. Den perfekta matchen skulle man ju kunna tro eftersom vi fyller varandras behov. Men vi förstå inte varandra helt enkelt. Jag menar en sak, och han tolkar den på ett helt annat sätt. Och samtidigt så saknar jag honom, jag orkar inte gå igenom en förlust till, jag orkar egentligen inte må dåligt. Igår kväll, när vi talade med varann för första gången på länge så sa han en sak som träffade mitt i prick.


"du vill egentligen inte vara ihop med någon, det handlar inte om att jag är eller gör fel, det är DU som vill må dåligt, det är DU som vill vara ensam, det är DU som har försatt oss i den här situationen och nu måste vi leva med konsekvenserna, hur ont det än gör."


Kan säga att dem orden gjorde mest ont. för att jag tror inte att jag menade allvar, det är min dumma tvillingmåne som slänger ur sig precis vad som helst, utan att tänka efter grundligt. säger saker hur som helst, bara för att säga något, kan man säga.


Jag kommer att återkomma med mina lektioner snarast möjligt, kanske redan på söndag, då jag varken jobbar eller har vin hemma, haha. Då är allt uppdrucket. Godnatt allihopa, jag hoppas att ni har någon att älska och krama om ikväll när ni somnar.

Av asabovesobelow - 13 maj 2011 12:54

Galet skönt att få sova ut idag, tror jag gick och la mig runt 2 igår natt och sov fram tills 12. Många, många timmar. Nu är jag pigg (typ inte, känner mig något bakis) och ska göra mig lite god mat och dricka min kaffe.


Känner mig något efterbliven just nu, så jag avslutar det så här. Förhoppningsvis mår jag bättre lite senare, trots jobb.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards