Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

tommaord

Av asabovesobelow - 13 maj 2011 23:57

Jag hade tänkt att köra min tredje astrologilektion ikväll, i brist på annat att göra. Men det enda jag har gjort är lyssnat på ledsam musik och tittat på sönderivna bilder. Jag saknar min pojkvän så oerhört mycket, det vart ett så stort misstag att göra slut med honom. Men samtidigt, så kan inte vi ha det som vi hade det innan. Varför räcker inte kärlek till alltid? Jo, för att han har mest eld och vatten i sig, och jag jord och luften. Den perfekta matchen skulle man ju kunna tro eftersom vi fyller varandras behov. Men vi förstå inte varandra helt enkelt. Jag menar en sak, och han tolkar den på ett helt annat sätt. Och samtidigt så saknar jag honom, jag orkar inte gå igenom en förlust till, jag orkar egentligen inte må dåligt. Igår kväll, när vi talade med varann för första gången på länge så sa han en sak som träffade mitt i prick.


"du vill egentligen inte vara ihop med någon, det handlar inte om att jag är eller gör fel, det är DU som vill må dåligt, det är DU som vill vara ensam, det är DU som har försatt oss i den här situationen och nu måste vi leva med konsekvenserna, hur ont det än gör."


Kan säga att dem orden gjorde mest ont. för att jag tror inte att jag menade allvar, det är min dumma tvillingmåne som slänger ur sig precis vad som helst, utan att tänka efter grundligt. säger saker hur som helst, bara för att säga något, kan man säga.


Jag kommer att återkomma med mina lektioner snarast möjligt, kanske redan på söndag, då jag varken jobbar eller har vin hemma, haha. Då är allt uppdrucket. Godnatt allihopa, jag hoppas att ni har någon att älska och krama om ikväll när ni somnar.

 
 
Ingen bild

hanna

14 maj 2011 02:34

:(( tycker synd om dig! Varför gjorde du slut med han? Var han inge bra? Du kommer nog finna nån som förstår dig, oroa dig inte :))

Intressant blogg by the way!

 
asabovesobelow

asabovesobelow

14 maj 2011 04:01

Hej hanna!

jo, han är egentligen helt fantastisk som pojkvän, men nog inte det jag verkligen behöver från en partner (kommunikation). som kräfta är han väldigt intstängd och har svårt för att visa och tala om sina känslor. något som inte funkar ihop med min tvillingmåne. fel dynamik och energier helt enkelt =) men det är så vi alla funkar, trots attraktion, behöver vi nån som förstår oss på en djupare nivå.

http://asavobesobelow.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av asabovesobelow - 11 augusti 2016 18:56

När jag första gången fick höra om utmaningen att plita ner 100 saker som man vill uppnå i livet, så blev jag både ledsen och skrämsen. Detta var för två veckor sedan när jag gick till affären och grät samtidigt för att mina dopamindepåer var helt ur...

Av asabovesobelow - 10 juni 2016 19:28

Qbit är gamet. Önskar att musiken alltid lät och kändes så här.   Hur känns det?   Välmåendesuckar, musikens flow genomsyrar hela kroppen och orden flödar genom sinnet, melodin leker utanpå och innaför. Mer uppmärksam, tuggar till lite då och...

Av asabovesobelow - 2 juni 2016 21:12

Vet inte varför jag är en så romantisk själ. Borde vara mindre så, men ascendenten är en stark faktor. Hos alla. Ens ascendent är ett av trion som utgör ens persona. Dit räknar man sol, måne och således asc. (din är oxe, oxe, stenbock om du ville vet...

Av asabovesobelow - 10 maj 2016 21:32

Åt precis den värsta carbonaran jag någonsin har smakat. 165 kronor. Otroligt ovärt. Less på att vara i singular. Ja, singular. Inte för att jag inte tycker om det, men less på att inte få kramas och stå tätt, tätt intill. Hålla hand och andas in var...

Av asabovesobelow - 8 maj 2016 20:39

Här kommer en rusrapport som egentligen borde ha utspelat sig vid ett annat tillfälle. Och som jag egentligen inte skulle ha skrivit ner här men wtth.   Dvs inmundigandet av substansen skulle ha skett på säg en festival eller annan fet tillställn...

Ovido - Quiz & Flashcards