Direktlänk till inlägg 28 februari 2015

överniotusen.

Av asabovesobelow - 28 februari 2015 23:17

Har varit löjligt bra dem senaste dagarna. Om man jämför med den generella stämningen på sistone. Kanske är det prospekterna av en anställning som lyfter upp min tillvaro. Kanske var det bara ett par jävliga dagar. Men nu gråter inte jag stup i kvarten, och det får man se som en framgång.


Suttit med mycket kartor på sistone. Det absolut bästa med astrologi är att man aldrig kan vara fullärd. På senaste har jag börjat snöa in på hur motsatta tecken till ens egna fyllda tecken, påverkar en. Det finns aldrig bara en sida av något som bekant. Allt har en motpol. Det skapar en opposition och ett utbyte. Jag har alltid ogillat Vädurar till exempel. Fiskar har inte heller imponerat på mig. Jag ogillar deras vilsenhet och altruism. Vädurar är ofta hetsiga och sunbstanslösa. Har jag tyckt förut. Men jag har på senaste sprungit på en del människor som står i opposition till min substans (Jungfru och Våg). Och visst dras motsatser till varann. Man kan säga att man blir ETT helt, när man sätter två motsatser mot varandra. Man fyller ut varandras... tomma utrymmen. Skulle man kunna säga. 


Nu kickar mitt morfin i här känner jag, så jag får nog inte ut mer än så här ur det hela ikväll.


Godnatt.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av asabovesobelow - 11 augusti 2016 18:56

När jag första gången fick höra om utmaningen att plita ner 100 saker som man vill uppnå i livet, så blev jag både ledsen och skrämsen. Detta var för två veckor sedan när jag gick till affären och grät samtidigt för att mina dopamindepåer var helt ur...

Av asabovesobelow - 10 juni 2016 19:28

Qbit är gamet. Önskar att musiken alltid lät och kändes så här.   Hur känns det?   Välmåendesuckar, musikens flow genomsyrar hela kroppen och orden flödar genom sinnet, melodin leker utanpå och innaför. Mer uppmärksam, tuggar till lite då och...

Av asabovesobelow - 2 juni 2016 21:12

Vet inte varför jag är en så romantisk själ. Borde vara mindre så, men ascendenten är en stark faktor. Hos alla. Ens ascendent är ett av trion som utgör ens persona. Dit räknar man sol, måne och således asc. (din är oxe, oxe, stenbock om du ville vet...

Av asabovesobelow - 10 maj 2016 21:32

Åt precis den värsta carbonaran jag någonsin har smakat. 165 kronor. Otroligt ovärt. Less på att vara i singular. Ja, singular. Inte för att jag inte tycker om det, men less på att inte få kramas och stå tätt, tätt intill. Hålla hand och andas in var...

Av asabovesobelow - 8 maj 2016 20:39

Här kommer en rusrapport som egentligen borde ha utspelat sig vid ett annat tillfälle. Och som jag egentligen inte skulle ha skrivit ner här men wtth.   Dvs inmundigandet av substansen skulle ha skett på säg en festival eller annan fet tillställn...

Ovido - Quiz & Flashcards